23 Nisan 2009 Perşembe

23 Nisan kutlu olsun

Sevgili Atatürk'ümüzün tüm dünya çocuklarına hediye ettiği bu güzel gün için ben de tüm çocukları ve kendini çocuk hissedenleri kutluyorum. Bu bayramın benim için anlamı farklı biraz, güzel kızımın ilk çocuk bayramı. Sanırım ben ondan daha heyecanlıyım :)

Bugünün anlamına uygun bir şey sizlere göstermek istiyorum. Bu palyaço daha ilkokuldayken anneannemde kaldığım bir hafta sonu yaptığım oyuncak. Anneannemin evinde bir sürü değişik şey bulabilirsiniz, o nedenle onunla el işi yapmayı hep çok severim. Her bulduğu değişik parçayı saklar, bir yere lazım olur diye.. İşte bu palyaçoyu da yine bir şeylerden arta kalmış ıvır kıvır parçalarla yapmıştık. Yünden saç örgüsü yapıp bebeğin gövdesini bununla hazırlamıştık. Şapkasının ucuna da bulduğumuz bir çıngırağı takmıştık.

Anneannem gerçekten bu konularda çok iyi bir öğretmen, bize hem kendisi hem annelerimiz örgü, tığ, dikiş,vb.. hep sabırla daha 7-8 yaşlarındayken öğretmişti. Tekrar buradan hepsi için teşekkür ediyorum. İyi ki bu kadar becerikli ailelerimiz varmış :)


Hiç yorum yok: