10 Kasım 2011 Perşembe

Yeniyıl çorabı

Yılbaşı yaklaşıyor. Benim de en sevdiğim dönem geliyor. Ben yılbaşı havasına biraz erken girip geç çıkanlardanım. Evi çam ağaçları, noel babalar, rengarenk toplar, ışıklarla süslemeyi çok seviyorum. Aralık ayı gelsin hemen kaldırdığım cicilerimi çıkacağım :) Şimdiden ısınma turlarına başlıyorum.
Yılbaşının geleneği çoraplar :) Anneannem geçen yılbaşında tüm torun çocuklarına birer çorap dikmiş, içini de ufaklıkları sevinçten zıplatacak bir sürü mini mini hediyelerle, şekerle, çikolatayla doldurmuş. İşte bu çorapta benim kızımın çorabı. Bir ara kuzenime ve kardeşime gittiğimde yeğenlerimin çoraplarını da çekip sizinle paylaşacağım.

Süsünden ayrıntılı bir görüntü :)

Ve arkasında da uygun renklerde kareli kumaş :)

1 yorum:

ZüLâL'in dünyası dedi ki...

valla ne yalan söyliyeyim hepsi birbirinden güzeller hele o beşikte yatasım geldi harika olmuş ellerinize sağlık